Crazy bug grand slam mester!

To gange i løbet af en semifinale kamp ved turneringen i Indian Wells han opstod fra de døde, og han tog et pust til opfyldelsen af ​​omsætningen, gjorde den fjerde spiller i verden Stanislas Wawrinka utrolig fejl, at deres håb i en match med belgisk David Goffin afgjort begravet.


Attende spiller i verden lige brød syv schweiziske ikke arkivering. Wawrinka efter at have tabt første sæt tabt i den anden, er det 1: 4, men i sidste ende det vandt i 7: 5th Tilsvarende udviklede og afgørende tredje akt. Goffin førte 5: 2, men den dobbelte Grand Slam mester igen mobiliseret (online bookmakere) og hele kampen blev til sidst afgjort den endelige tie break.
Og det skete. Med scorede til 5: 5 Wawrinka kan frit køre i et lyspunkt. Ball langsom og langvarig bøje hit for netværket og sprang højt nok til, at schweiziske tennisspiller i fred enkel smash at få match point. Men uforklarligt han skød smadre langt ud over grundlinjen.
Det chance havde slip Goffin og glædede på forhånd kvartfinalen. “Det var en kamp fra min side helt hjernedøde. Jeg havde en temmelig problemer med at koncentrere. Jeg kunne ikke gøre, hvad jeg ønskede at spille og især at bevare roen, “sagde Wawrinka, smilede hans handlinger.
“Selv om jeg kæmpede. Jeg var heldig, at jeg to gange kom tilbage i kampen. Jeg havde en chance for at binde pause for at afslutte. Hvilket jeg ikke, det er simpelt, “tilføjede han.
Goffin liv passere så vindende belgiske kun anden gang i sin karriere besejret Top 10 spillere (for første gang i 2014 Milos Raonic). “Det var den største sejr i min karriere,” forsikrede han efter kampen.